Hoe leer je innovatief denken? Zodat je slimme oplossingen vindt voor prangende problemen? En op nieuwe, creatieve ideeën komt? Op 25 januari geeft Duncan Wardle je een masterclass Innovatief Denken. Praktisch en waanzinnig inspirerend!
Duncan Wardle werkte 25 jaar bij the Walt Disney Company, waarbij hij opklom van ‘event marketeer‘ naar Vice President of Innovation & Creativity. In die rol was hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van tientallen innovaties waarmee hij Disney’s ‘customer experience’ naar absolute wereldtop bracht. Een meesterbrein in innovatie en creativiteit.
Op 25 januari deelt hij zijn beste denktechnieken met je. Direct toepasbaar!
Datum: maandag 25 januari 2021
Tijd: 15.00 – 19.00 uur
Format: Digitaal in zeer innovatieve studio
Deelnameprijs: € 395,- (excl BTW)
Moderator: Diana Matroos
Deze digitale masterclass is volledig in het Engels
15.00 Your 8 Creative Behaviors
Leer je ‘creative intelligence’ maximaal te boosten.
17.00 These 5 innovation tools work
Ontdek 5 innovatieve denktechnieken om meteen in te zetten
18.30 Back at the office
Slimme manieren om je baas en collega’s te overtuigen
De masterclass eindigt om 19:00 uur.
Deze digitale masterclass is beslist geen webinar: het is een interactieve en innovatieve digitale productie van topniveau. Je zit echt digitaal in het publiek (met video) en kunt actief deelnemen en je vragen stellen. Dit is zoals digitaal leren hoort te zijn!
Duncan Wardle: How do you create a customer centric culture?
Duncan Wardle: What achievement are you most proud of?
Duncan Wardle: Which innovation did you bring to Disney?
Duncan Wardle: The key to Disney’s Customer Experience
Duncan Wardle: How did you spark customer innovation?
Klik hier voor de podcast Creative Thinking van Duncan Wardle.